Acest spatiu de lectura si conversatii este dedicat necunoscatorilor in ale astrologiei.
Sunt bineveniti insa si cei care studiaza si practica astrologia, sa ne impartaseasca din experienta lor.
Iti dorim sa readuci, constient, cunoasterea astrologica in viata ta, prin atitudinea ta deschisa si catre ceea ce nu cunosti inca,

prin gesturi simple pe care sa le faci in mod curent, prin gandul tau, care de fapt este motorul realitatii tale fizice locale.
Si nu uita! In aceasta viata, Pamantul este casa ta.

Locuinta ta este doar “zona de lucru”, spatiul in care iti organizezi munca - adica viata ta pe planeta Pamant.
Sa ne pretuim CASA si VIATA pe care o putem trai AICI, ACUM.



detalii si inscriere

detalii si inscriere
.

Ce facem ASTAZI ?


Tinem pasul cu mersul astrelor in spatiu.
Descifram influentele astrale care ating Pamantul si pe noi, oamenii, si le folosim cu intelepciunea inimii.

Acest demers nu se considera a fi un horoscop,

ci ne propunem sa analizam natura energiilor caracteristice aspectelor astrale ale zilei sau ale unei perioade de timp si
modul in care putem folosi aceste fluxuri energetice, integrandu-le in viata noastra de zi cu zi.
Pentru fiecare in parte este important cum aceste caracteristici energetice ale momentului stimuleaza potentialul temei natale.
Influxurile astrale actioneaza pe o banda larga de frecvente, noi alegem daca si cum le folosim.
Este foarte importanta atitudinea noastra – ne luptam cu fluxul astral sau il lasam sa circule liber si ne plasam in locul potrivit la momentul potrivit ...?
Indiferent ce alegem sa facem, sa nu uitam ca "Astrele predispun, omul dispune".


Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.


Share |

joi, 4 decembrie 2014

Ce facem astazi ? 4-12 decembrie 2014.





 Luna Plina (6 decembrie) - Ganduri despre mecanismul transformarii interioare.

Suntem in faza de crestere a Lunii pana sambata 6 decembrie cand se formeaza  faza de Luna Plina, cu Luna la gradul 14,17 in semnul Gemenilor, ora 14:27 … de Mos Neculai :)
Intreg ciclul fazelor Lunii inceput cu Luna Noua in semnul Sagetatorului ar putea fi un timp potrivit pentru constientizarea procesului de transformare interioara  prin care trecem, fiecare si cu totii impreuna.

Ne transformam, oare, traindu-ne viata ?
Unii dintre noi sunt convinsi ca se transforma si, parte dintre acestia sunt convinsii ca altii nu se pot transforma.
Daca am renuntat la unele lucruri, nu inseamna neaparat, ca ne-am transformat.
Daca luptam continuu pentru anumite lucruri, nu inseamna, neaparat, ca nu ne-am transformat.

Cum stiu ca m-am transformat ?
Eu cred ca acest proces al transformarii interioare produce efecte in mod continuu si noi traim o devenire continua. Chiar daca nu recunoastem acest lucru, intotdeauna.

Urmeaza o perioada in care este posibil sa luam decizii importante, dupa cum ne tin puterile pe fiecare si, dupa cum dorim si alegem sa realizam schimbari in viata noastra.
Chiar daca am ajuns la episodul sase (din sapte) al cuadraturii Uranus-Pluton si, chiar daca deja lucram la materializarea schimbarilor, este posibil sa apara frica de a lua decizii.

Ne-ar putea fi de folos sa ne impacam mai intai cu deciziile anterioare.
Si sa avem incredere in capacitatea pe care o avem acum, de a lua alte decizii.

Luna Plina si zilele ce vor urma, pana la urmatoarea Luna Noua, ne-ar putea stimula sa facem un exercitiu  de pretuire, a omului care sunt chiar acum.  Cum ar fi sa ne pretuim, pe noi precum si efortul pe care l-am facut, asa cum am putut in fiecare moment, in toate etapele pe care le-am depasit pana acum ?
Deja se aude bombaneala mintii care judeca alegerile facute :)

Alegerile pe care le facem in fiecare moment se bazeaza pe experienta acumulata pana la momentul respecitv. Devine important sa avem incredere ca, daca am ajuns in fata unei alegeri, inseamna ca am acumulat suficienta experienta pentru a lua decizia potrivita.

Luand decizia potrivita realizam transformarea interioara, devenind alt om.
In realitatea fizica, urmeaza sa producem efecete in sensul dorit (ales) pe masura ce transformarea interioara se stabilizeaza, pe noul nivel de lucru, pe care ne-am plasat, transformandu-ne.
Este foarte posibil sa avem un moment de revelatie, sa simtim foarte bine ce vrem si sa fim foarte increzatori in alegerile noastre. Dar este important sa stabilizam aceasta stare interioara.

Unii dintre noi se straduiesc si lucreaza la schimbarile pe care le fac si, ajung in momente in care tot efortul pare inutil, pare sa nu genereze efecte. Astfel de momente ofera ocazia pentru stabilizarea transformarii realizate, in noua etapa, pana la urmatoarea faza de transformare.
Putem considera ca experimentam implementarea transformarii interioare in realitatea proprie.

Transformarea se naste din detasare, la care ajungem prin acceptarea faptului ca sunt parte a experientei pe care o derulez. Pot alege diferite variante de lucru - sa ies din experienta, sau sa schimb cursul si termenii experientei,  - dar mai intai accept faptul ca am ajuns acolo.

Acceptarea nu inseamna ca voi fi imediat, fericit, intr-o situatie pe care eu o consider nefericita.
Dar, ma impac cu ceea ce am ales, considerand ca atunci cand am facut alegerea, aceasta era cea mai potrivita cale pentru mine.

Aceasta atitudine imi da increderea si puterea sa actualizez experienta si viata mea la “cine sunt eu acum”.
Ma ajustez eu pe mine, in interior, in situatia in care sunt.
Voi schimba contextul si/sau voi shimba partenerii de experienta, DAR, mai intai, devin eu alt om in situatia existenta,  sau, devin constient de “cine am devenit eu” intre timp, de cum m-am schimbat si de ce nu mai corespunde ceea ce am ales cu ceea ce traiesc acum.
Pot apoi, sa construiesc aceeasi situatie in alti termeni sau pot sa construiesc altceva.
Dar, abia construind voi trai starea pe care eu am ales sa o traiesc, prin schimbarea pe care o fac.

In momentul in care alegem sa facem o schimbare, noi presupunem ca vom ajunge intr-o anumita situatie si ca vom trai intr-un anumit mod. Pe masura ce lucram la schimbare, incepem sa percepem, sa simtim, sa traim ceea ce urmeaza. In momentul deciziei nu stiu cum ma voi simti in noua situatie.
Am o idee si imi doresc ceva.
Am o viziune (concept) la care doresc si cred ca voi ajunge.

Este posibil ca pe parcurs sa-mi dau seama ca lucrurile pot sta putin diferit. Pot dezvolta mai mult sau mai putin, sau altfel, dar descopar aceasta doar traind si construind schimbarea respectiva.
Astfel ca, nu astept sa ma simt acum, inainte de a incepe sa construiesc noua situatie, ca atunci cand voi fi construit-o. De acum si pana atunci, traversez experienta pe care o construiesc intre timp si care ma modeleaza continuu. Privesc rezultatele, partiale si finale, prin ochii celui ce devin, nu prin ocii celui care a ales.

Totul suna foarte teoretic pana in momentul in care SIMT acceptarea deciziilor anterioare – dupa ce dezbat teoretic, atat cat are nevoie mintea mea, desigur :)
Dupa acest moment, ma pot uita la toate aceste decizii precum si la mine, cel care a luat aceste decizii, cu toata linistea si cu tot dragul. Ma plasez astfel in starea de detasare, ma desprind din suferinta (sub orice forma s-ar manifsta) si realizez transformarea, constient.

Noi traim acest proces de transformare.
Indiferent cum denumim procesul, important este rezultatul – starea cu care traim experienta.
Procesul este personalizat, deci, o judecata exterioara nu poate produce efecte daca nu o lasam noi sa intervina in proces.
Muncim de doi ani pentru a realiza, practic, un anumit tip de schimbare in viata noastra, transformandu-ne.
Am depasit mai multe faze de stabilizare a transformarilor, in tot acest interval.
Este un TIMP potrivit acum, pentru a materializa transformarea interioara.
Este important sa folosim TIMPUL , precum si instrumentele pe care le primim, fiecare, pe masura ce ne implicam in proces.

Dupa Luna Plina intram in faza de descrestere a ciclului curent al fazelor Lunii. Raman valabile recomandarile de pe pagina Fazele Lunii a acestui blog, unde se regaseste si un mod de lucru cu energiile fazelor Lunii.

Intre timp, folositi-va Lumina :)
Spor si succes !
Va invitam in comunitatea Astro Mercur (grup de lucru (on-line) cu influentele astrale

Niciun comentariu: