Acest spatiu de lectura si conversatii este dedicat necunoscatorilor in ale astrologiei.
Sunt bineveniti insa si cei care studiaza si practica astrologia, sa ne impartaseasca din experienta lor.
Iti dorim sa readuci, constient, cunoasterea astrologica in viata ta, prin atitudinea ta deschisa si catre ceea ce nu cunosti inca,

prin gesturi simple pe care sa le faci in mod curent, prin gandul tau, care de fapt este motorul realitatii tale fizice locale.
Si nu uita! In aceasta viata, Pamantul este casa ta.

Locuinta ta este doar “zona de lucru”, spatiul in care iti organizezi munca - adica viata ta pe planeta Pamant.
Sa ne pretuim CASA si VIATA pe care o putem trai AICI, ACUM.



detalii si inscriere

detalii si inscriere
.

Ce facem ASTAZI ?


Tinem pasul cu mersul astrelor in spatiu.
Descifram influentele astrale care ating Pamantul si pe noi, oamenii, si le folosim cu intelepciunea inimii.

Acest demers nu se considera a fi un horoscop,

ci ne propunem sa analizam natura energiilor caracteristice aspectelor astrale ale zilei sau ale unei perioade de timp si
modul in care putem folosi aceste fluxuri energetice, integrandu-le in viata noastra de zi cu zi.
Pentru fiecare in parte este important cum aceste caracteristici energetice ale momentului stimuleaza potentialul temei natale.
Influxurile astrale actioneaza pe o banda larga de frecvente, noi alegem daca si cum le folosim.
Este foarte importanta atitudinea noastra – ne luptam cu fluxul astral sau il lasam sa circule liber si ne plasam in locul potrivit la momentul potrivit ...?
Indiferent ce alegem sa facem, sa nu uitam ca "Astrele predispun, omul dispune".


Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.


Share |

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

In ton si in pas cu SCHIMBAREA :)






In ianuarie 2013 vechiul site Astro Mercur a disparut din mediul virtual – printr-o eroare care s-a produs in lumea fizica, dar cred ca totul s-a intamplat datorita rezistentei mele la schimbare :)

Eram mandra de site-ul meu, asa cum era el (pentru cine isi mai aduce aminte) pentru ca era rodul muncii mele, eu nestiind nimic despre acest domeniu. Dar l-am facut urmandu-mi inspiratia, dupa ce mai intai am asteptat un sprijin din afara, care mi se parea mie ca ar fi trebuit sa se manifeste.

Din ianuarie am tot incercat sa fac un site nou si lucrurile s-au tot amanat, aparent fara logica, pana cand am inteles eu ce am, de fapt, de facut.
Cand eu am vazut  clar drumul si si am ales sa-l folosesc, totul s-a rezolvat foarte repede si frumos.

Astfel schimbarea interioara a generat schimbarea exterioara si acum  va invit pe noul site Astro Mercur.

Cei care vor sa experimenteze schimbarea constienta, poate altfel decat au facut-o pana acum, sunt asteptati in grupul nostru de lucru.
Am construit acest grup de “lucru cu  sine”, pe termen scurt, mediu sau pe termen lung, in functie de alegerea fiecaruia, in cadrul caruia ne propunem sa folosim un buletin energetic  transpus in mod de lucru adaptabil experientelor de viata personale.
Veti vedea pe site modul de lucru precum si instrumentele pe care le vom folosi, deocamdata,

Voi prezenta in continuare postarile pe blogul Astro Mercur, ca si pana acum si voi transmite mesajele cu care ne-am obisnuit, unii dintre noi, si ne vom reorganiza ritmul si pasii.
De fiecare data era ceva in plus de spus, ceva ce nu se potriveste intotdeauna spatiului public.
Pana la urma, mintea mea s-a deschis suficient de mult pentru a vedea si o alta cale.

Multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesajele lor, prin care m-au incurajat doar povestindu-mi rezultatele muncii lor alaturi de mine, in ultimii ani. Pe cei mai multi nu i-am cunoscut si nu am interactionat cu ei, nici macar printr-un mesaj scris, pana la semnul lor de multumire.
Aceste mesaje m-au ajutat sa inteleg sensul efortului meu si directia de mers inainte.

Prin urmare, va invit “inainte”, pe cei care simtiti ca drumul vostru se aliniaza, temporar, cu aceasta noua cale, pe care pasesc eu acum si, va provoc sa va folositi viata.

Astro Mercur : www.astromercur.ro

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Foarte adevarat! Aparent, si numai aparent, amanarile ne sunt ilogice!

Este o Cale minunata....Sa fie cu Bine!:)

Astro Mercur spunea...

Multumim Mihaela :)